Polityka prywatności

Polityka prywatności


1. OGÓLNE INFORMACJE
W związku z wejściem w dniu 25 maja 2018 roku w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych chcielibyśmy poinformować Państwa o zasadach przetwarzania danych osobowych w firmie Marchem Sp. z o. o.

2. KTO JEST ADMINISTRATOREM TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?
Administratorem Twoich danych osobowych jest Marchem Sp. z o.o. z siedzibą w Skarbimierz-Osiedle 49-318 przy ul. Smaków 23
49-318 Skarbimierz Osiedle, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Opolu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000316564, NIP: 7471847998.

3. JAKIE KATEGORIE DANYCH I W JAKI SPOSÓB SĄ ZBIERANE PRZEZ ADMINISTRATORA.
Administrator jest odpowiedzialny za przetwarzanie następujących kategorii danych
a) Dane kontaktowe, tj.: imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres pocztowy, nazwa firmy, NIP.

4. KIM SĄ ODBIORCY TWOICH DANYCH OSOBOWYCH – KOMU UDOSTĘPNIAMY TWOJE DANE?
W związku z prowadzeniem działalności, zebrane dane osobowe mogą być udostępniane innym administratorom – podmiotom wskazanym w przepisach prawa (sądy, urzędy , instytucje) oraz podmiotom współpracującym z Marchem Sp. z o.o. wyłącznie w zakresie niezbędnym do wykonania umowy bądź usługi.
W związku z realizacją usług dane osobowe będą ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności podmiotom takim jak:
I. Partnerzy handlowi Administratora danych osobowych – firmy współpracujące, zajmujące się dystrybucją produktów i usług Administratora.
II. Podmioty powiązane z Administratorem realizujące dla Administratora usługi: wsparcia sprzedaży, biurowe, księgowe, w ramach procesów rekrutacyjnych.
III. Podmioty realizujące dla Administratora usługi wspierające procesy biznesowe, a w szczególności firmy:
świadczące usługi teleinformatyczne, notarialne, świadczące usługi z zakresu ochrony osób i mienia, świadczące usługi z zakresu ubezpieczeń, świadczące usługi doradcze, w szczególności w zakresie obsługi prawnej lub finansowej, świadczące usługi wsparcia z zakresu rekrutacji, organizujące spotkania, szkolenia związane ze sprzedażą produktów i usług.

5. JAK SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ?
Napisz wiadomość elektroniczną pod adres: Adres e-mail: biuro@marchem.com.pl
Bądź korzystając z formy tradycyjnej listu napisz do: Adres pocztowy: ul. Smaków 23, 49-318 Skarbimierz Osiedle, 49-318 Skarbimierz – Osiedle

6. CELE PRZETWARZANIA DANYCH ORAZ OKRES ICH PRZETWARZANIA.
Realizacja usługi, zamówienia
Administrator przetwarza dane osobowe wyłącznie w celu realizacji Państwa zamówienia – jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej z Państwem. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, lecznie zbędne do realizacji usługi. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
Kontakt telefoniczny
W przypadku kontaktu z Administratorem drogą telefoniczną, w sprawach niezwiązanych z zawartą umową lub świadczonymi usługami, możemy żądać podania danych osobowych tylko wówczas, gdy będzie to niezbędne do obsługi sprawy, której dotyczy kontakt. Podstawą prawną jest w takim wypadku uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO), polegający na konieczności załatwienia zgłoszonej sprawy związanej z prowadzoną działalnością gospodarczą.
Dane wizytówkowe – zbieranie danych w celu utrzymania relacji biznesowych.
Administrator zbiera dane osobowe w związku z prowadzoną działalnością, celem umożliwienia kontaktu pomiędzy Państwem, a pracownikami Administratora. Dane osobowe mogą zbierane być również podczas spotkań biznesowych, targów branżowych, szkoleń np. poprzez wymianę wizytówek – w celach związanych z nawiązywaniem i utrzymywaniem kontaktów biznesowych. Podstawą prawną przetwarzania jest w tym wypadku uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO).

Systemy informatyczne
Dane osobowe są przetwarzane w środowisku informatycznym. Administrator zapewnia im odpowiednią ochronę.

Rekrutacje
W ramach procesów rekrutacyjnych, Administrator oczekuje przekazywania danych osobowych (np. w CV lub życiorysie) jedynie w zakresie określonym w przepisach prawa pracy. W przypadku gdy przekazane dane zawierać będą informacje przekraczające zakres określony w prawach pracy Administrator uzna, że kandydat wyraża zgodę na ich przetwarzanie w procesie rekrutacyjnym.

Dane osobowe kandydatów są przetwarzane:
· w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia (art. 6 ust. 1 lit c RODO w związku z przepisami Kodeksu pracy),
· w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa, a także dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO),
· w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO).

7. PRZYSŁUGUJĄ PAŃSTWU NASTĘPUJĄCE PRAWA:
Mają Państwo prawo złożyć do nas wniosek (dotyczący danych osobowych) o:
· sprostowanie (poprawienie) danych,
· usunięcie danych przetwarzanych bezpodstawnie,
· ograniczenie przetwarzania (wstrzymanie operacji na danych lub nieusuwanie danych – stosownie do złożonego wniosku),
· dostęp do danych (o informację o przetwarzanych przez nas danych oraz o kopię danych),
· przeniesienie danych do innego administratora danych lub do Państwa (w zakresie określonym w art. 20 RODO).
Z tych praw mogą Państwo skorzystać, składając wniosek pisemny na adres wskazany w punkcie „JAK SIĘ Z NAMI KONTAKTOWAĆ”).
Macie Państwo prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas Państwa danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (adres: Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)

8. JAK DŁUGO PRZECHOWYWUJEMY DANE?
Okres przechowywania danych przez Administratora jest podyktowany rodzajem świadczonej usługi, może wynikać również z przepisów stanowiących podstawę przetwarzania jak również celu przetwarzania.
W przypadku gdy podstawę przetwarzania stanowi umowa, dane przechowujemy przez czas obowiązywania umowy zawartej z Państwem , a także po jej zakończeniu w celach:
• dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy
• wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych
Po upływie okresu przetwarzania, dane są nieodwracalnie usuwane.

9. ŚRODKI BEZPIECZEŃSTWA
Marchem Sp. z o.o. podejmuje wszelkie niezbędne działania, aby powierzone przez Państwa dane chronić przed wszelkimi nadużyciami i dostępem osób nieupoważnionych stosując się do obowiązujących przepisów prawa. Jednocześnie dbamy o to aby podmioty współpracujące z nami dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa. Zastrzegamy sobie prawo do aktualizacji i zmian polityki prywatności poprzez publikację na stronie internetowej.